עומדים לחגוג בקרוב אירוע משפחתי או אירוע עסקי? 

  חשוב לכם שהאירוע שלכם יהיה מלא תוכן, מקורי,ושייזכר בעתיד?

 

צמד גיטרה וחליל "Live" נגנים לקבלת פנים,

 ידאג לכך שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח!

                                             (צפו בסרטוני וידאו) 

 

צמד גיטרה וחליל (חגי רחביה-גיטרה), אודי ורזגר(חליל), הינו הרכב מוסיקלי המנגן מוסיקה חיה באירועים, עם נסיון רב בנגינה במאות אירועים, ומאות לקוחות מרוצים.

נקשט את האירוע שלכם במוסיקת רקע נעימה, מלטפת ומרגשת, בה האורחים יוכלו לשוחח בנחת, וגם להנות מהצלילים שברקע. אנו מתחייבים ליצור אווירה ותרבותית וייחודית דרך מוסיקה חיה ואיכותית, וכך לסייע לחיבור בין האורחים, ולהעניק תוכן ייחודי ליום המיוחד שלכם!

חגי הוא החצי השני של "צמד הפרברים" הידוע, בעברו ניגן והקליט עם מתי כספי ועם עידן רייכל. אודי הוא נגן פעיל במופעים של מיקי גבריאלוב והזמרת רוחמה.אנו מלווים  אירועים ושמחות מעל 20 שנה. עם הזמן רכשנו את המיומנות "לחוש" נכון את האורחים, ולהתאים לאווירה הייחודית את הסגנון והשירים המתאימים ביותר.(אנו משלבים גם בקשות מיוחדות לשירים)

מוזמנים ליצור עימנו קשר באימייל או להשאיר מספר טלפון, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.צפו בוידאו עכשיו                                                                                         

 

אז אתם מעוניינים בנגנים לקבלת פנים.

מדוע שתבחרו בהרכב מוסיקלי "גיטרה וחליל"?


1. מקוריות ויחודיות
בזכות הרפרטואר הייחודי והמרגש שלנו (מיטב הקלאסיקות הישראליות והלועזיות,  מוסיקה דרום אמריקאית-ברזילאית, ועוד....), והסאונד המלטף של כלי הנגינה האקוסטיים, האירוע שלכם יהיה מרגש ושונה מרוב האירועים הרגילים, בהם אין הרכב מוסיקלי שמנגן "Live"על הבמה .
בזכות הנגינה החיה והנגינה המקצועים שלנו אנו מעניקים נופך תרבותי, עניין וערך מוסף לאירוע! נוכחותינו שוברת את הדפוסים המקובלים של אורחים שבאים לאכול, וברקע מתנגנת מוסיקת רקע של דיסקים שלא תמיד מתאימים לכולם!


2. חיבור עם האורחים
אנו מתקשרים עם האורחים תוך כדי האירוע! במהלך האירוע אנו נענים לבקשות מיוחדות וספונטניות של האורחים, ומתאימים את עצמנו ואת הסגנון המוסיקלי על פי גילאים.

 

3.הגברה- אנו נדאג לכל מה שקשור לסאונד והגברה!

לחצו לצפיה בוידאו עכשיו                                                           

דלג לתוכן