ברוכים הבאים לאתר של צמד גיטרה וחליל "Live" 

                         מחפשים נגנים לחתונה שלכם? רוצים לצקת תוכן וערך מוסף לשמחתכם?

           

במהלך השנים, ההרכב המוסיקלי גיטרה וחליל "Live" (חגי רחביה-גיטרה) אודי ורזגר(חליל), ליווה במוסיקה חיה לחתונה עשרות זוגות ברגע המרגש בחייהם, והעניק לאירוע פסקול בלתי נשכח! אנו, צמד גיטרה וחליל נגנים לחתונה, נרגש את אורחיכם במהלך קבלת הפנים והארוחה עם הרכב מוסיקלי לחתונה מרגש!  במידת הצורך נלווה אתכם בכניסה (וביציאה) מן החופה, נעטוף את האירוע שלכם במוסיקת רקע חיה מלטפת ומרגשת, נעניק לאירוע שלכם ערך מוסף תרבותי וייחודי, ונדאג לכך שאורחיכם יוכלו לשוחח בנחת, וגם יהנו מהצלילים שברקע.

ננגן מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים פופולארים- קלאסיקות אהובות ומוכרות ממיטב הרפרטואר המדהים של המוסיקה הישראלית, להיטי זהב לועזיים, על פי בקשה נשלב גם את מיטב הקלאסיקות הברזילאיות והדרום אמריקאיות, ועוד...

מוזמנים ליצור עימנו קשר באימייל או להשאיר מספר טלפון, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.צפו בוידאו עכשיו    

   

             מדוע שתבחרו את צמד "גיטרה וחליל" כנגנים לחתונה שלכם?

 

1.מקצועיות ונסיון רב עם מיטב אמני ישראל

חגי הוא החצי השני של "צמד הפרברים" הידוע, בעברו ניגן והקליט עם מתי כספי ועם עידן רייכל. אודי הוא נגן פעיל במופעים של מיקי גבריאלוב והזמרת רוחמה.


2. מקוריות ויחודיות

נוכחותינו שוברת את הדפוסים המקובלים של אורחים שבאים לאכול, וברקע מתנגנת מוסיקת רקע של דיסקים שלא תמיד מתאימים לכולם!    בזכות הרפרטואר הייחודי והמרגש שלנו (מיטב הקלאסיקות הישראליות והלועזיות,מוסיקה לטינית,מוסיקה מן העולם,יצירות קלאסיות ועוד....), והסאונד המלטף של כלי הנגינה האקוסטיים, האירוע שלכם יהיה מרגש ושונה מרוב האירועים הרגילים, בהם אין נגנים לאירועים שמנגנים "Live"על הבמה .
בזכות הרפרטואר הייחודי והמרגש שלנו, אנו מעניקים נופך תרבותי, עניין וערך מוסף לאירוע! 


3.חיבור עם האורחים
אנו מתקשרים עם האורחים תוך כדי האירוע! במהלך האירוע אנו נענים לבקשות מיוחדות וספונטניות של האורחים, ומתאימים את עצמנו ואת הסגנון המוסיקלי על פי גילאים.

 

4.הגברה- אנו נדאג לכל מה שקשור לסאונד והגברה!
 

 (לחצו לצפייה בסרטוני וידאו)                                                        

 

 

דלג לתוכן