אודות הנגנים

חגי רחביה

מבכירי נגני הגיטרה בישראל. מלחין ומעבד. בוגר ביה"ס לג'אז ומוסיקה בת זמננו - "רימון" ובעל תואר שני מהאקדמיה למוסיקה "רובין",ירושלים.
שימש כנגן הליווי של מתי כספי בהופעותיו הברזילאיות, וכמו כן מנגן ושר בצמד הפרברים המיתולוגי לצידו של יוסי חורי. חגי הופיע מעל מיטב בימות הפסטיבלים בארץ ובעולם.
"חגי רחביה הוא גיטריסט יוצא דופן בנוף הגיטריסטים בארץ. הוא אמן רגיש בנגינתו, ובעיבודיו הוא מביא את חומר הגלם לתוצאה מעוררת קינאה". (מתי כספי)
אתר הבית של חגי - www.hagairehavia.com.
 

אודי ורזגר

מבכירי החלילנים בישראל. חלילן רב-גוני, מוסיקאי ומורה לנגינה. מנגן עם מיקי גבריאלוב, והזמרת רוחמה.  למד באקדמיה למוסיקה בתל-אביב ואצל טובי המורים לחליל בארץ ובחו"ל. בהמשך למד במגמת הלחנה ועיבוד בבי"ס "רימון" וסיים דיפלומה בביצוע ג'אז בהצטיינות יתרה בקולג' Berklee בבוסטון, ארה"ב. 
בעל ניסיון בימתי עשיר כולל  מיטב ההפקות בתיאטרון הבימה,ושולט בקשת רחבה של סגנונות - מוסיקה קלאסית, ג'אז, מוסיקה ברזילאית, פלמנקו, ערבי שירה וזמר עברי.
 
אתר הבית של אודי - www.udi-flute.co.il
 

מי אנחנו

גיטרה וחליל "Live" הוא הרכב מוסיקלי לאירועים,  המורכב מצמד נגנים בין הבכירים בישראל -(חגי רחביה-גיטרה אודי ורזגר-חליל צד), המלווה בקביעות את מיטב אמני ישראל (מתי כספי, מיקי גבריאלוב,הפרברים,רוחמה....) וכמו כן מופיע בקביעות מזה כ-20 שנה בכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כגון-
קבלות פנים, חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, אירועים משפחתיים, כנסים, טקסי בוגרים באוניברסיטאות, ועוד.
הרכב מוסיקלי גיטרה וחליל מיתג את עצמו בזכות רמת נגינה גבוהה, רפרטואר נרחב, אהוב וייחודי, ניהול אירוע מקצועי בזמן אמת באיכות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, ונתינת מענה אנושי ללקוח בכל שלבי ההתקשרות!. כמו כן אנו דואגים להגברה ומיקרופונים.

הצליל החם והנעים של חליל הצד בליווי הגיטרה הקלאסית, יוצרים יחדיו אווירה אינטימית מרגשת, המאפשרת בו זמנית לאורחים להנות ממוסיקה חיה איכותית ,וגם לשוחח בנעימות. לאירועים אנרגטיים נדע גם כן לתת מענה, להתאים רפרטואר קצבי יותר ולתגבר אותו באמצעות ליווי מוקלט ("לופים" קצביים) או ע"י הוספת נגנים נוספים (נגן כלי הקשה או זמרת)
 
נדע להתאים לאווירה הדרושה את הרפרטואר הנכון. הרפרטואר שלנו מכסה סגנונות מוסיקליים רבים ופונה לקהל הישראלי על רבדיו וסוגיו השונים - קלאסיקה ישראלית מרגשת ומוסיקה ישראלית עכשווית,יצירות קלאסיות מוכרות, שירים  לועזים פופולריים, ביטלס ורוק קלאסי, ואף מיטב הרפרטואר הברזילאי(בוסה נובה), ומוסיקה דרום אמריקאית 
אנו הרכב מוסיקלי קומפקטי המסוגל להשתלב בכל מיקום ובכל סוג אירוע, בין אם באולמות ובגני אירועים, בבית קפה או מסעדה, בחצר או בסלון ביתכם, על הדשא ואפילועל שפת הים... אנו מופיעים לאורכה ולרוחבה של הארץ ומגיעים לכל מקום שנדרש. 
 
אנו רואים במוסיקה חיה לאירועים חלק מחבילה מוסיקלית שלמה, הכוללת שירותי הגברה וסיוע טכני בהגברת נאומים, ברכות ומצגות והשמעת מוסיקה מוקלטת לרקע ו/או ריקודים (די-ג'יי). אנו משתמשים בציוד הגברה איכותי ורואים בו חלק חשוב מהמקצועיות ומהסאונד הייחודי שלנו. 
 
מעל הכל, אנו שמים דגש על יחס חם ואישי לכל לקוחותינו. נלווה אתכם בהכנותיכם לאירוע כדי להבטיח את השילוב הנכון של ההרכב המוסיקלי לאירוע שלכם. 
אנו תמיד זמינים ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ, ולחשוב יחד כיצד לבנות את האירוע מוצלח ביותר! 
 (לחצו לצפייה בסרטוני וידאו)
דלג לתוכן