מחפשים נגנים לבר מצווה?

אנו נסייע לכם ליצור חווית אירוע ייחודי ובלתי נשכח לאורחיכם!

 

במהלך השנים ההרכב המוסיקלי גיטרה וחליל "Live" (חגי רחביה-גיטרה) אודי ורזגר(חליל), ניגן במאות אירועי בר מצווה, והעניק לאירוע פסקול בלתי נשכח!

חגי הוא החצי השני של "צמד הפרברים" הידוע, בעברו ניגן והקליט עם מתי כספי ועם עידן רייכל. אודי הוא נגן פעיל במופעים של מיקי גבריאלוב.  יחד עם זאת אנו מלווים אירועים ושמחות מעל 20 שנה! עם הזמן רכשנו את המיומנות "לחוש" נכון את האורחים, ולהתאים לאווירה הייחודית את הסגנון והשירים המתאימים ביותר.

אנחנו נדאג לעטוף את האירוע שלכם במוסיקת רקע חיה מלטפת ומרגשת, נעניק לאירוע שלכם ערך מוסף תרבותי וייחודי, ונדאג לכך שאורחיכם יוכלו לשוחח בנחת, וגם יהנו מהצלילים שברקע. ננגן מגוון רחב של סגנונות מוסיקליים פופולארים- קלאסיקות אהובות ומוכרות ממיטב הרפרטואר המדהים של המוסיקה הישראלית, להיטי זהב לועזיים, נשלב גם את מיטב הקלאסיקות הברזילאיות והדרום אמריקאיות (בוסה נובה ועוד...), ואם תלחצו מספיק נשלב גם יצירות קלאסיות מוכרות (: נדאג לכם להגברה, מיקרופונים, נלווה אורח מוכשר שרוצה להתבטא, ואם תחפצו גם נשיר איתכם ועם אורחיכם מספר שירים שיתאימו לאופי האירוע. 

מוזמנים ליצור עימנו קשר, או להשאיר מספר טלפון ונחזור אליכם בהקדם האפשרי. (צפו בוידאו עכשיו)       

 

  מדוע שתבחרו בהרכב מוסיקלי "גיטרה וחליל"?


1. מקוריות ויחודיות
בזכות הרפרטואר הייחודי והמרגש שלנו (מיטב הקלאסיקות הישראליות והלועזיות,מוסיקה ברזילאית,דרום אמריקאית,קלאסית,ג'אז צועני,ועוד....), והסאונד המלטף של כלי הנגינה האקוסטיים, האירוע שלכם יהיה מרגש ושונה מרוב האירועים הרגילים, בהם אין נגנים לבר מצווה המנגנים "Live" על הבמה .
בזכות הנגינה החיה והייחודית שלנו אנו מעניקים נופך תרבותי, עניין וערך מוסף לאירוע! נוכחותינו שוברת את הדפוסים המקובלים של אורחים שבאים לאכול, וברקע מתנגנת מוסיקת רקע של דיסקים שלא תמיד מתאימים לכולם!


2. חיבור עם האורחים
אנו מתקשרים עם האורחים תוך כדי האירוע! במהלך האירוע אנו נענים לבקשות מיוחדות וספונטניות של האורחים,  ומתאימים את עצמנו ואת הסגנון המוסיקלי. 

 

3.הגברה
אנו נדאג לכל מה שקשור לסאונד והגברה באירוע שלכם! (כולל השמעת מוסיקה במקרה הצורך).

 (לחצו לצפייה בסרטוני וידאו)

דלג לתוכן